tisdag, juli 22, 2008

Götet... och Liseberg var det visst med

Liseberg är INTE den roligaste platsen på jorden när man är i vecka 37. Jag lovar. Så jag lunkade på stan med C istället.

När min hjärna inte är fylld av graviditetssnor och kan tänka hyfsat normalt så brukar jag förstå att en massa företag vill tjäna pengar på blivande föräldrar som såklart går på att de behöver en massa onödiga pinaler till sin skrutt. Men som sagt så tar snoret över ibland. Nu blidde det en filt...till. Pappan tycker att man inte behöver så många filtar. Men visst behöver man åtminstone två. Och denna var ju oemotståndlig dessutom. Döm själva...









Frågan är om pappan har så mycket att säga till om. Han gick nämligen loss på Labankläder häromdagen...







Så...efter ungefär sex timmar på stan avslutade jag med ytterligare sex timmar på Liseberg. Kan tipsa om schyssta bänkar vid de dansande fontänerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar