torsdag, juli 24, 2008

Ännu ett besök hos barnmorskan

Vet inte vilket i ordningen detta besök kan vara, men det känns som jag springer där mest hela tiden. Tror jag fick godkänt på detta besöket med. Dock med sträng uppmaning om att fortsätta med järntabletterna.

Trots att jag hittills varit tok-stirrig vad gäller att sätta elektroder på min kropp kom jag hem med en TENS-apparat (transkutan nervstimulering) idag. Provade den såklart på pappan först. Han kladdade glatt dit fäst-gelen och vred på och han varken avled eller såg ut att lida speciellt mycket. Så efter ytterligare ett par timmar studier av den medföljande lektyren vågade jag mig på ett försök. Apparaten har åtta nivåer (tror jag) och jag vågade vrida upp till knappt ettan. Men det måste väl betyda att jag har desto mer att se fram emot som lindring när ajaj'et sätter in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar