måndag, oktober 20, 2008

Pyssel i trädgården...

...har mamman och pappan sysslat med. Wilmer har sovit gott i sin vagn. Mamman och pappan trodde att det inte alls var Wilmers grej att sova ute. Och speciellt inte när vagnen står stilla. Men nu har han snusat sååå gott ute, två dagar i sträck. Så kanske... Eller så har vi varit lite för mesiga förut och plockat upp honom så fort han gnytt.


Gott ser han ut att ha det i alla fall!

Farbror E var barnvakt i lördags när mamman och pappan var på Stand Up (Björn, Måns, Özz och Soran). Både E och Wilmer överlevde!!!


Våran bästa bäbis har sovit sju timmar i sträck två nätter i rad nu!!! Japp!!! Vi ÄR bortskämda! And lovin' it!

4 kommentarer:

  1. Det brukar ju vara så att om ungarna är lätthanterliga när de är små så blir de lite jobbigare sedan... Men go är han allt//Ann-Marie

    SvaraRadera
  2. Nu har jag fått en låååång instruktion av Anna hur man gör när man skriver en kommentar och sedan även får den publicerad. Då vet jag inte vad jag ska skriva.
    Jag håller med föregående angåendeWilmer, A-M /kram

    SvaraRadera
  3. Tror jag då rakt inte. Han kommer vara världens snällaste alltid och jämt. Sådetså!!!

    SvaraRadera
  4. SAKNAR ER!!
    /moster caz

    SvaraRadera