fredag, september 05, 2008

Grodor sover väldigt mycket

Så har vi klarat av första veckan på hemmaplan. Hade besök av bvc i början av veckan och de lät oss behålla pyret, så jag börjar nästan tro på att han kommer stanna här väääldigt lääänge!

Det är tokigt hur man kan fördriva hela dagar utan att egentligen göra något alls men ändå känna att man haft fullt upp hela dagen!

Våran (fortfarande namnlösa) skrutt gillar att sova... i mammas bärsjal, på pappas bröst, i sin egen säng, i soffan, i vagnen... ja han är inte så petig liksom.

Vet inte när man säger att pluttar kan följa något med blicken, men både pappan och jag är övertygade om att grodan fixar detta med bravur.

5 kommentarer:

  1. Det är ju en Friestedt-groda, det ser man ju direkt! Värsta lik dig ju Anna! Kram

    SvaraRadera
  2. och jag får snart åka ner till grodan igen och pussa honom/mormar

    SvaraRadera
  3. är det inte dax att grodan får ett namn?!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att Grodan är ett rätt fint namn såhär när man vant sig. Mammas Lilla Groda Friestedt, ja det har en fin klang tycker jag!
    Tant Jossan

    SvaraRadera
  5. lars är ju ett bra namn annars... ;)

    SvaraRadera